Hemma från skolan

Idag är jag hemma från skolan.. Orkade verkligen inte gå upp i morse plus att jag hade huvudvärk.
Jag är så sjukt trött på skolan just nu och jag vill bara ha sommarlov nu!!
Ingenting får jag gjort när det gäller skolarbete.. Allt har verkligen bara fastnat.
Så tråkigt när det gick så bra i skolan för mig.
Hatar att skolka och hatar att jag gör det.. Ordet svider verkligen. Ångest !
Men ibland måste man ha en dag ledigt, vilket blev idag.


Igår efter skolan la jag mig ner i sängen, te och en film.. Det var en sån där hallelulja moment. Längesen jag kände mig helt avslappnad..
Runt 18 kom becka. Vi satt och pratade som vanligt. Börjar bli en bra vana att träffas och bara prata om problem och allt som finns omkring en.
När becka hade åkt satte jag och mamma oss framför tvn och kollade på medium. Sen somnade vi.


Ikväll kommer Cattis hit och vi ska väl inte göra jättemycket.
Ta det lugnt med en film. Kan vara skönt med en sån fredagskväll också. 

Jag ska sätta på en mycket bra film nu plus lite te..

Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0