varmt bad är inte fel

Dagen har bestått av 3 lektioner. SLAPPT ja!
Jag och carin tog en buss till stenungsund efter skolan. Jag fick hittat mig ett par jeansleggins en tröja och en kjol.
Vet ni hur gott det kändes när jag köpte de? Jag blev lycklig igen eftersom jag inte har köpt kläder på jag vet inte hur länge. guess februari. Efter några affärer tröttnade vi och gick till donken. GÖTT !

Jag har legat i ett varmt bad ikväll och gud va skönt det va. Jag har även smörjt in mig och fixat mina naglar.

Imorgon är det fredag, det innebär helg. Helgen är ganska fullpackad med saker man ska hinna göra. Plugga, myskväll med carin,jobba, middag m familjen och så ska jag hinna läsa lite.


Fan va bra jag har varit idag, nu är jag glad !

Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0