Lips of an angel

Skolan idag gick bra, men ganska segt. När jag kom hem gjorde jag middag till mig och min mamma. Spagetti och köttbullar, haha! Men mat är ju mat. När jag och mamma var nere vid affären blev jag helt såld på en bok, Äckel heter den. Handlar om en tjej som blir misshandlad både psykiskt och fysiskt av sin mamma. Mamman verkar helt dum i huvudet, jag blir så förbannad när jag läser det, och det är sjukt att det är en sann händelse.

Nåväl.. Jag kom precis hem från en promenad med carin. Härligt att vara ute tycker jag. Både att röra på sig och att få frisk luft. Imorgon väntar tre lektioner, skönt!

Nu ska jag lägga mig i sängen igen och läsa lite till.. ;)

GRYMT BRA LÅT!!



Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0