Ångest


Idag har dagen varit rätt slapp om jag ska vara helt ärlig. Sista lektionen var inställd eller mja de va mer eget arbete men jag Anna och Elin var duktiga och gjorde den. Sen kom becka en stund, hon handlade cigg och sen gick vi in på maxi och tjockade oss.
Tog fyra bussen hem, mötte upp mamma vid affären och vi fick handla lite grädde mm till middagen. Det är ju våffeldagen idag. Så man får faktiskt äta det idag, fast det är väldigt onyttigt. Men gott !

Igårkväll hade jag på tok för mycket tankar i huvudet, blev helt konstig utav att tänka så mycket. En jäkla massa ångest kom och jag somna inte förens klockan var ca 02. Jag hatar ångest och det får mig att må väldigt dåligt. Jag måste skärpa mig !
Jag är en stark person !

Ikväll ska jag kolla på du är vad du äter och fråga olle. Måste få pluggat lite till samhällsprovet vi har imorgon, jag har inte ens tittat på skiten. wish me luck !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0