• Tisdag

I söndags jobbade jag till 19.15, gott att få jobba lite igen. Tjäna pengar och tiden går så fort när personalen är så goa. Fast jag  blev mobbad, helt totalt. Men på skoj som tur är. Efter jobbet åkte jag dirket till hisingen. Lisas bror har en lägenhet där och han skulle vara borta under några dagar, så vi passade på att vara där.
Middagen var precis det jag behövde, eftersom jag knappt hade ätit något under dagen. Sen sjöng vi singstar, gh och kollade på film. Det var jättemysigt!


Anna och Lisa sjunger singstar


Elin din buse ;)


Jag och Anna

Jag, Anna och elin

Jasmine

Härlig bild !



Idag vaknade jag vid halv 11, jätteskönt att få sova ut. Jag har varit så trött det senaste och har inte haft någon ork alls. Men nu får det bli nya friska tag. Hoppas det håller i sig bara.
Idag måste jag få gjort lite saker, plugga, plugga och plugga. Kul !?

Senare kommer min beckut. Känns som om vi inte träffats på hur länge som helst, dock var det förra veckan , men ändå !


Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0