Värd helg !

Helgen var fantastisk, malmö kanske inte låter jättekul, men det är en trevlig stad ! Jesus christ superstar var jättebra ! Även om inte Ola salo var med och spelade, tyckte så synd om Becka när hon hade beställt dom biljetterna ett år innan och det stod att det skulle vara ola salo som spelade, men det är ju alltid så att två delar på rollen, han som spelade nu hette niklas. Men jag tyckte det var bra ändå !

Påvägen hem blev det donken sen släpptes vi av i stenungsund, vi gick på ti amo. Drack öl och lite drinkar. Kul kväll!



Jag och becka i malmö ;)

Jesus christ superstar


På ti amo




Söndagen bestod av middag med familj och efteråt åkte jag och becka till Ruckis.Mys !
Måndag åkte jag in till stan efter skolan och fikade med Becka. Och tisdag åkte jag hem till cattis, mys :) !

Idag, har jag seriöst haft världens slappaste dag, när jag kom på morgonen och skulle ha musik, då va inte våran lärare där, men han kom efter 40 minuter och vi kollade på film i 15 minuter. Efter det håltimma och därefter en bf lektion, sedan lunch, efter svenska där vi argumenterar, sen fick vi mellanmål på bf, och sluta 13.30. GÖTT !
Och något som är ännu bättre är att vi börjar halv 12 imorgon.

Jag är så glad när det är sånt fint väder och seriöst , man blir piggare !!
Nu ska jag ut , röka och softa !

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0