Meningslöst att ens försöka

Gårdagen spenderades med Becka.
Hon kom hem till mig runt 20.00 och då bestämde hon sig för att sova här. Gött!

Runt halv tio åkte vi till statiol och köpte chips, dipp och cola. Det var faktiskt första gången jag använde min moppe detta året.. så det gick rätt segt.
När vi kom hem la vi oss i sängen och kollade på tv. Sen satt vi och tjötade halva natten..

Vaknade vid halv åtta relativt seg, tyckte lite synd om becka där ett tag, hon försov sig och kom rätt sent. men sen jag iordning mig. Sedan åkte jag till skolan.
Det var jättesegt i skolan. Speciellt datorkunkapen..!


Här hemma har jag inte alls gjort något vettigt alls. Känner mig rätt kass. Jag bestämde mig idag att jag skulle plugga.. Gjorde jag de? Nej. Meningslöst !

Jag ska sova tidigt inatt. Jag är så trött och har ingen ork överhuvudtaget.
Får hoppas på att jag kan somna bara, mår rätt illa nu..




Bjuder på en äcklig och ful bild på mig pga bildbrist.

Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0