Mys med mamma <3

Gårdagen hos cattis var kul med en massor av mat och sång. Först var det förrätt där det var salta kex med en gurkbit plus något gott på( drink till också såklart) Sen fanns det att välja mellan ost/skink paj och köttfärspaj med ädelost. Till det fanns grekisk sallad, vitlöksbröd och oliver. Efterätten vad seriöst jättegod! Cheescake var det. Jag skulle nog kunna äta en hel form med det. Vi träffas inte så ofta så vi satt vid matbordet i flera timmar, och bara snacka. Sen gick vi upp och sjöng lite singstar.
Det var gött att få skrika ut sig lite ilska. Som ni ser är vi utklädda också, jag är dagisfröken cattis är en galen kock carin och matilda är 80 tals bitches som går samhäll, Becka är en estet, alltså vi skulle komma klädda vad man blir av sin linje.

Vi vakna runt halv 11 idag, gick upp och käka frukost sen åkte vi hem allihopa.
Ända sen 13 har jag faktiskt ingen aning om vart tiden tagit vägen. Jag har kollat lite på tv men tiden går fort, lite för fort ibland.
  



Min torsdagsnatt var helt knepig. Jag och becka sov hos ruckis, vilket gjorde att jag inte fick sådär jättemycket sömn. 15 minuter max, det var inte så kul att åka till skolan och bara vara helt seg. Men när jag kom hem från skolan somnade jag direkt, mamma väckte mig som tur va en timma innan jag skulle åka till cattis. 



Ikväll ska jag och mamma umgås, jag ska snart gå och hjälpa henne med middagen. Har för mig att hon skulle göra rotfruktsgratäng något kött och sås.

Ikväll blir det även meldilfestivalen, undra vem som vinner?
Jag kan tänka mig E.M.D - baby goodbye eller alcazar- stay the night eller Måns zelmerlöw- hope and glory vinner.
Jag hoppas att någon utav dom vinner ialla fall. Om Caroline af ugglas med sin låt snälla snälla vinner, då kommer jag aldrig mer titta på medlodilfestivalen igen, vi kommer skämma ut oss i eurovision songcontest.

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0