Söndag

Dagen idag har varit väldigt lång, otroligt lång faktiskt.

Jag vaknade runt halv 10 men jag trodde klockan var halv nio eftersom jag glömt av att det är sommartid idag. Jag gick upp och satte mig vid dator och sen gjorde jag iordning mig. Mamma jag och mikael åkte till grinden, fikade och kollade lite på påskpynt. När jag kom hem packade jag mina saker för att bo hos pappa i en vecka. Ska bli superkul faktiskt. Hemma hos pappa har jag städat lite i mitt rum, det behövdes verkligen. Sen har jag möblerat om ! Jag blev jättenöjd.. Ska sätta upp lite tavlor och foton snarast.  Men det ända jag vill ha är en större säng i mitt rum nu. Jag har 95 cm att ligga på. Det är för lite ! minst 1.20. Får säga till pappsen om de. Nu närmar sig natten och det är dax att sova.
Imorgon börjar jag halv tio. Inte fel med sovmorgon !!
Jag avslutar med en bild på mig själv för ca 1 år sedan..


Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0