Sick

Idag har jag varit hemma pga att jag är sjuk, min hals gör jätteont och näsan rinner.

Jag räknade ut att jag sovit 14 timmar inatt, alltså är jag pigg som en mört nu.
Under dagen har jag suttit vid datorn, jag blev medlem på facebook, men tyvärr fattar jag ingenting! Jag är nog en invalid jävel.
Jag har också sökt jobb idag, på mc donalds i stenungsund. Hoppas jag får svar snart !
Igår jobbade jag igen på bowlinghallen och därefter åkte jag hem till becka. Vi pratade jättemycket, kändes skönt att få snacka med henne <3 

Kvällen skall spenderas med mamma i tv soffan med chokladglass. Gott !!



Becka gjorde emofrill på mig igår , jag diggar den alltså ;) !
 Men igga min feta utväxt !


Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0