Malmö here we come

Helgen har börjat med en grym start igår!

Jag, mamma, Mikael och min bror var på bio, män som hatar kvinnor.  Den va helt fantastiskt bra ! Om jag ska vara ärlig så vill jag se den igen på bio. Den ska lätt köpas ialla fall !

Idag när alarmet ringde 7.00, var de lite svårt att gå upp. Men kaffet jag gjorde hjälpte verkligen.

Om ca 15 minuter kommer Becka och hennes mamma och hämtar mig. Hoppas becka inte är allt för tråkig i bilen.
Av någon konstig anledning är det alltid jag som råkar ut för att få på tok för tråkigt under en längre åktur, antingen sover dom eller så lyssnar dom på musik. Socialt, nej det tycker jag inte..
Men i vart fall ska vi till malmö. Becka är helt såld på ola salo och förra året beställde hennes mamma biljetter till jesus christ superstar. Jag tycker väl inte om Ola salo sådär jättemycket men det kommer vara kul att se honom på scenen, plus att man få gå på en musikal ! Inte illa.

Till något helt annat nu, jag fick tillbaka mitt matteprov jag gjorde förra veckan, och blev jätteglad, fick vg på de. 25/30 :)

Fick ett sms av becka att dom åker nu, dax för en röka sen äta upp min sista macka.

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0