Helgen



Helgen har gått så fort!
Känns inte som det är söndag redan.. I fredags var jag med carin. Vi kollade på film och käkade godis. Sen let´s dance. Det var inte okej att magnus vann.. Laila skulle ha vunnit, hon är så jävla snygg !!
Jaja, jag gick hem från carin rund 23 och däckade hemma i sängen.

I lördags jobbade jag från 12.15 till 19.15, gött att få in pengar på kontot. Men det hände en grej som jag inte blev sådär jätteglad över. Blev rent ut sagt förbannad. Men det löser väl sig.
När jag kom hem käkade vi middag , eftersom det var earth hour  mellan halv nio och halv tio spelade vi poker.

Idag har jag sovit 10 timmar, jag vaknade för en stund sen och var fortfarande trött!? Men jag blir väl piggare när jag dricker mitt kaffe. Idag ska antagligen jag och min familj till grinden, kolla på påskpynt och fika, sen ska vi hem till mormor och morfar och äta middag. Vi ska typ fira lite att dom är hemma igen efter 1 månad på Malta... Åh jag hade inte tackat nej..

Jag ska duscha nu och sen sminka mig..

Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0