fuck !

Att humöret kan svänga så snabbt kan jag faktiskt inte förstå mig på. Jag var jätteglad idag på morgonen, men när jag kom till skolan kändes det som att mitt liv sög.
Jag blev mer och mer hängig kände mig febrig men duktiga och envisa Anna stannade kvar i skolan.

När jag kom hem ville jag bara gå och lägga mig under täcket. Men Becka kom hem till mig och livade upp stämningen. Te och tjöt. Det va bra att hon kom hit, annars hade jag sovit nu och vaknat om kanske 1 timma. Det hade inte varit kul.
Till något annat, jag börjar hajja facebook nu. Lite ialla fall.

Jag är inte på så bra humör nu, kanske beror på min jävla förkylning!! Jag har inte tid att vara sjuk nu.
På torsdag åker jag till sälen och då ska jag vara frisk !
Men det kommer väl sluta med att jag har halsfluss eller något......

Imorgon blir det ingen skola för mig, tror inte det ialla fall.


Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0