What i need when im sick

Idag vaknade jag utav ett sms av älsklingen klockan 11.30. Jag hoppas att det blir bra snart! För både du och jag mår dåligt över det som har hänt.
När jag gick till köket står mamma med hostmedicin och en tablett till mig. Jag hatar hostmedicinet eftersom det känns som om jag ska ta en snaps och det är ingenting jag ser fram emot när jag är sjuk.

Annars idag har jag inte gjort något vettigt alls idag.
Kollat på tv en hel del och suttit vid datorn.
Laddat ner lite ny musik och en film som jag började titta på men den var så fruktansvärt dålig så jag stängde av den.

När jag var ute och rökte förut fick jag värsta konstiga känslan i magen och jag började må illa. Efter ca två minuter blev det bara sämre och sämre. Det började vattnas i munnen och jag var påväg att spy i handfatet. Men då kom jag på att om jag dricker vatten ( som jag gjort någon gång innan) blir det bättre. Och jo visst blev det bättre. Jättekonstigt ?

Jag mamma och Mikael satte på roy och roger på macken för några timmar sedan och jag som aldrig har sätt ett enda avsnitt måste jag säga att det var hur dåligt som helst. Fast ändå bra. Lite småtöntig men lite roligt.

21.00 började det en thriller mothman på fyran som än så länge är bra. overklig men helt okej film.

Nu ropar mamma på mig så det är dax att sluta blogga.

Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0