Borning

Oh shit, sitter på datorkunskapen och jag dör snart. Hur tråkigt som helst. Men jag överlever nog. Fick reda på att jag fick antingen vg eller mvg på mitt datorkunskapsprov som jag gjorde förra veckan. Det är nice!

Igår hade jag utvecklingsamtal och det gick bara bra. Det enda jag ska få hjälp i är engelska som jag vill ha extra stöd i för jag vet att jag inte är bra på engelska. Jag vill så gärna va duktig på engelska men jag har aldrig fått en chans att få hjälp. Vilket jag tycker är fruktansvärt dåligt av skolan jag gick på förut.

Efteråt släppte mamma av mig i stenungsund. Jag mötte becka och vi gick o fikade på espresso house.
Kaffe och en chokladboll är aldrig fel. Vi tog en buss till sundahallen (mitt jobb) och träffade micke + jonathan som spelade biljard. Vi bestämde oss för att bowla en halvtimma och därefter fika igen. 
Vi gick reda på att det inte skulle gå några bussar förens om ca 40 minuter så vi ringde en taxi. Taxin stannade hos ruckis på stenungsön och där fördrev vi tiden igårkväll. Film, x box  och en massor av musik på piano och sjungande.- Det var jättemysigt. Men inte sådär jättekul att komma hem klockan halv 1 när jag ska upp halv åtta.


Det gjorde faktiskt inte så mycket idag på morgonen, jag är pigg och glad.

Men nu har min datorkunskapslärare pratat klart och vi ska göra något övning i word , boring !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0