Boring

Känner mig väldigt tråkig och tom just nu.


Jag har precis tittat på let´s dance med mamma och jag måste säga att jag stör mig extremt mycket på blondinbella.
Hon tror seriöst att hon är så känd för att hon är sveriges största bloggare.
Jag kan erkänna att jag har läst hennes blogg då och då. Jag tycker hon verkar vara en jättego tjej.
Men hon var sjukt dålig på att dansa.

Under programet proppade jag i mig en massa godis och ostbågar.
Jag måste sluta med att äta så ohälsosamt,jag måste börja träna och sluta röka.
Frågan är bara den hur ska jag göra det? Vilket jag ska ta i föstahand ?
Slutar jag röka kommer jag äta som en häst och gå upp i vikt men jag kommer också må mycket bättre i längden.
Börjar jag träna och äta regelbundet kommer jag också må bra och få mer ork.
Jag har inte många dagar på mig kvar att röka så det får bli rökningen i föstahand men samtidigt vill jag träna som en galning nu och bygga en jävla massa muskler.

Nej nu ska jag börja på sportlife med cattis och jag ska inte bara gå en gång utan flera gånger i veckan.
För just nu känner jag mig som killen på bilden !!


Kommentarer
Postat av: cattis

meen jaa, sportlife för våran del nu i fortsättningen ;) får bara se till att det blir av x)

2009-01-11 @ 13:09:55
URL: http://cattisl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0