Happy blondie

Igår var jag alltför tråkig , förlåt ! Jag var sur över något helt ovisentligt och bara på dåligt humör.


Pappa åkte igår också. Till kroatien i 2 veckor. Tråkigt att han är där så länge.
Men nu är huset nästan tomt i kroatien och det blir lägenhet där istället. Dåligt tycker jag för vårat hus var stort och snyggt.
Att ha en lägenhet är inte alls lika kul men mer centralt.
Innan pappa åkte fick jag pengar till skor och väska. Kändes bra !

Idag vaknade jag på tok för sent. halv 12.
Dagen försvinner om man sover så länge. Men har ändå hunnit med en del saker.
Förut var jag och carin ute och gick långpromenad.
Därefter åkte jag och mamma in till stenungsund för att handla lite kläder. Fick tag på en tjocktröja och en svart tees.
Sen gick vi och fikade.

Nu sitter jag här och funderar på att ta en lång dusch och sedan måla mina naglar och smörja in mig i någon härlig loation.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0