FUCK - ME - R IGHT - BACK

Idag vaknade jag med ett jättebra humör. vilket jag utnyttjade med att skrämma mamma i hallen, men det ända hon  pep ut var ungefär , gud !! sluta gör inte så , jag är magsjuk. Jag backade typ 3 steg och sa hoppsan. Det var mitt morgonglada humör som försvann med vinden.


Första lektionen idag hade vi prov. Om jag ska vara ärlig var det faktiskt jättesvårt. Men jag hoppas på ett vg iallafall.
Annars idag har vi bara glidit runt. Ganska slapp dag så jag klagar inte.

När jag kom hem satte jag mig vid datorn lite. Jag började vika lite kläder som skulle in i min garderob som är för tok för liten. Men vi får se hur mycket kläder som får plats där i. Carin ringde och vi gick slingan som är på 2,5 km. Vilket är bra eftersom jag inte tränar något och behöver röra på mig.





Jag måste bara säga att kuddar+mjölk+socker är jättegott till kvällsmat. Jag skäms men jag tog faktiskt flera tallrikar för att det var så gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0