sunday

Idag vaknade jag tolv och märkte att det var för sent att åka in till stan idag.
Jag skulle köpa mig två väskor och ett par uggs.
Becka sov här inatt också. Vilket gjorde att det blev lite sömn och varmt !

Klockan 16 hade becka åkt hem och jag började hjälpa mamma lite med middagen som mormor och morfar skulle komma till.
Tacos var inte särskilt längesen men gud va gott de va.
efter maten sjöng alla singstar så det stod härliga till. Nu är jag hes men jag är nog inte den enda som är det.

Har kollat på film med mamma fram tills nu. A lot like love. Jättegullig film !

Jag som sa till mig själv förut att jag skulle sova klockan 22. Lyckat !

Now It´s time for my beautysleep.



Kommentarer
Postat av: cattis

så fin som du är, behöver du ingen skönhetssömn (a)x)

2009-01-12 @ 17:18:01
URL: http://cattisl.blogg.se/
Postat av: Anna

Hihi tack älskade vän <3

2009-01-12 @ 17:35:29
URL: http://annasomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0