Helg

Hej kära blogg. Jag har haft mycket denna vecka så har absolut inte hunnit att skriva ett enda inlägg. Men jag ska iallafall berätta lite vad som har hänt i helgen.

I fredags när jag slutat skolan mötte jag mamma nere vid affären och vi fick köpt lite mat för kvällen. Väl hemma började jag och mamma med maten och runt 19 kom becka. Vi gjorde faktiskt inte alls mycket denna kväll. Kollade tv och pratade. Jättemysigt med bara en hemmakväll.

På lördagen skulle jag jobba vilket innebar att becka åkte hem. Jag har aldrig varit med om en värre dag på jobbet. Allt var kaos och jag som inte har jobbat där så länge fick ta hand hela cafet själv och hålla koll på allt. När jag hade gjort fel för andra gången höll jag på att börja gråta och kände att jag ville bara hem. Men jag pratade med sussane och hon sa att det inte var någon fara. Men det kändes som om att jag inte passade in i den arbetsmiljön. Efter sju jävligt dåliga timmar hade gått förbi åkte jag hem och åt donken.
Senare kom cattis och becka, vilket gjorde mig på ett mycket bättre humör. Jag är så glad för att ni finns tjejer.
runt 12 åkte cattis hem. Jag och becka åkte till ruckis och micke, vi kollade film och myste. Kvällen kändes väldigt lång och när vi kom hem 04 somnade vi direkt.

Idag har jag inte gjort nästan någonting, visserligen har mormor, morfar, mammas moster och man från stockholm  varit här och fikat tills typ nu, men det var kul att få träffa lite släktningar som man aldrig träffar nästan.

Jag har bestämt mig att sova tidigt idag för de senaste helgerna har jag somnat väldigt sent och inte alls många timmar sömn. 

Jag har ångest , om 6 dagar slutar jag röka. hur ska detta gå ??

Men imorgon har jag utveckligssamtal ,  hjälp ?


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0