Sick and tired

Hej kära blogg !!


Min fredag var lugn och slapp. Även om jag var sjuk åkte jag och carin in till stenungsund en liten stund.
Jag köpte mig boken "dotter önskas" och carin brevpapper.
Tyvärr fanns inte ego girl kvar på bokia så jag får köpa den på måndag i stan.


När jag kom hem till mamma gjorde hon lite mat och vi kollade på underbar och älskad av alla.
Mycket bra film, och vissa scener är verkligen roliga.

Fick pratat lite med älsklingen igårkväll också. Tycker synd om dig och jag ska stötta dig till max <3
Jag somnade runt halv 2 och vaknade runt elva. Det var längesedan jag fick så många timmar att sova.

Idag har jag inte gjort mycket. Kollade på en jättebra film som hette "tjejen som gjorde lumpen"
Sjukt skön film och man blir glad av den.
Jag tog en dusch för någon timma sen och målat mina nails.
När mamma kom hem från mormor och morfar hade hon med sig en present till mig från dom. Jag älskar presenter och jag uppskattar det och en paradis ask kommer jag ha till användning nu när jag är sjuk och kommer titta mycket på tv.

Nu är det dax för mig att sluta blogga så jag kan vara lite social med min käraste mamma <3

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0