Nightmare

Jag hade en väldigt obehaglig dröm inatt.
Jag kan inte riktigt beskriva den men jag blev jagad av något jag var livsrädd för.
Jag ville verkligen springa men det gick inte , mina fötter var fastklistrade i golvet och jag fick mer och mer panik. Mitt hjärta bultade bara hårdare och hårdare. Tillslut kom jag loss från klistret och jag sprang i slowmoation. Allt var så jävla äkta och det kändes så riktigt tills jag vaknade då jag hade en väldigt svettig panna. Mitt hjärta bultade fortfarande hårt och jag visste inte om det var en dröm eller inte.

Jag tittade på klockan och den var 04.50. Då gick på toaletten fort för att jag skulle somna om.
Men jag kunde inte, jag kände mig så hjälplös där i sängen.
Efter cirka 30 minuter gav jag upp och satte mig vid datorn.
Då va klockan 05.25 och jag tittar på märkeskläder på internet. Jag hittade jättemycket kläder jag ska köpa, ursnygga !
När klockan var runt 7 la jag mig i sängen för ett nytt försök att sova, och denna gången funkade det!

Idag har jag försökt hållt mig inomhus så mycket det går. Rena istiden ute. -13 grader, det är inte normalt för sverige.
Om man ska lita på smhi så blir det varmare dom närmaste dagarna, thank god !

Jag måste bara säga det att jag älskar mina nya tofflor som jag fick av mamma i julklapp. Jag har använt dom varje dag sen dess



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0