Lobster

Kvällen har varit lugn än så länge. Jag har ätit middag med min familj och till förrätt åt vi hummersoppa som pappa hade gjort. Och varmrätten var tacos som jag längtat efter hur länge som helst.
Jag åt det förra veckan på eat med cattis och becka men det var inte alls lika gott som när man gör det hemma.
Nu ligger jag här i sängen och kurerar mig. Om en liten stund ska jag kolla på tv, på ettan börjar det en väldigt bra serie. Kommer inte ihåg vad den hette nu.



Jag har checkat in en bok som jag ska köpa om några dagar när jag är frisk.
Ego girl, även om den är gammal har jag inte läst den och måste bara ha den. Får se om jag hittar något mer trevligt inne på bokia. Kanske något extra nu i det kalla vintervädret och man bara ligger under täcket i sängen och läser.

                                                                                        

Något jag vill ha är kläder. Har gått och blivit klädberoende. Även om jag har relativt mycket kläder vill jag ha ännu mer. det är faktiskt väldigt jobbigt att gå runt med den känslan " jag måste ha nya kläder" !!
Fan nu ska jag bli frisk så jag kan shoppa kläder köpa mig ett antal böcker och filmer.

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0