Happy new year

Vilken dag. När klockan är 13 kommer cattis,becka och matilda hem till mig för att göra iordning varandra. Alla blev jättefina och klockan 17 var vi hos carin där middagen nästan stod på bordet. Mycket gott kött måste jag säga. Sedan efterätt som jag och cattis gjorde. chokladmouse och hallonmouse med frukt och bär plus grädde. GOTT!!

Jag tog bussen 19.15 från korsvägen och jävlar vilket drag det var på bussen. Har aldrig varit med om någit liknande.
När jag kom till strandkärr mötte jesper upp mig och vi lämnade mina grejer hemma hos honom. Sedan mötte vi upp emile, karl sandra mfl och gick mot festen. Det var mycket folk där inne men synd var att jag inte kände en kotte där  mer än jesper och jag ringde dit carin,cattis och emily men efter ett tag ville dom åka till fagerfjäll där en kille hade fest. 
Jag åkte med dom men där var det ingen fest för mig. En ladgård  med ca 20 personer som dansade lite gran. never again tänkte jag och carin så vi åkte hem.

Hemma åt vi lite och drack lite skumpa. Vid tolvslager gick vi upp till lekplatsen där alla i området samlas för att titta och skjuta raketer. Mysig var det och efter någon timma gick vi hem till carin och kolla på film och åt skumtomtar.

Jag måste säga att det blev en väldigt annorlunda nyår men jag tycker även nyår är väldigt överskattat.
Jag läste på en tjejs bilddagbok som bor här på tjörn det stog. FULLAST VINNER !!!! GOTT NYTT ÅR!
Hur löjligt som helst tycker jag. Jag blir bara förbannad jag tänker på de. FJORTIS!!

Hur som helst ska jag inte lägga mer energi på det utan ta hand om mig själv eftersom jag har blivit sjuk. Halsen gör jätteont och nästan bara rinner. Jag hatar att vara sjuk !



2009 here we come

Här kommer lite bilder från igår hos mig och carin











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0