GIRLS JUST WANNA HAVE FUN !

Nu är jag glad och lycklig!

Igår slutade vi två timmar tidigare och jag tog en buss hem, men brr vad kallt det är ute !
Becka kom hem till mig och vi började prata djupa samtal som vi alltid brukar göra. Vi hade en jättemysig kväll och vi somnade runt 06.

Upp och hoppa klockan halv ett men upp och hoppa där ljög jag. Vi var sega som troll och gjorde verkligen ingenting!
Jo en grej , vi gick hem till min pappa för att hämta mina kläder eftersom jag skulle på bowlingkväll med jobbet.

Efter mycket vel med kläder hittade jag mig en tunika, skjorta och ett brett skärp.
Mikael körde in mig till sundahallen och där börjar hela äventyret ! Haha nej men det var jättemysigt vi åt pizza, tårta och bowlade, rent ut sagt skitkul !

Hans min chef körde hem mig och nu väntar jag på ett sms från julia, hon och becka ska möta mig och sen får vi se vart kvällen bär av. 
Jag är sjukt sugen på att festa men frågan är om det finns någon fest. Jag får kolla med mina kontakter.
Sedan är jag en annan sak också, GLAD !! 
Det är kontigt för jag har precis blivit dumpad av min kille men är ändå glad ? Det borde jag inte vara men jag är det.
Jag känner mig fri, även om jag saknar jesper så tror jag faktiskt inte han var den rätta för mig heller.
Känns elakt att skriva det på min blogg men vi är vänner och det tror jag kommer gå jättebra.

Nu ska jag måla mina naglar röda, hoppas inte det blir allt för fult.


puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0