cinema - school - city












Igår kväll var jag på en mycket intressant och bra film med min mormor och mamma.
Australia var det med Nicole Kidman och hugh jackman som är grymt snygg !!

Klockan blev mycket innan jag kom i säng men väl när jag låg där kändes det som om jag sov max 5 minuter.

Väckarklockan ringde 05.45. Det var hårt men ändå värt att gå upp för att inte missa skolan.
I skolan fick jag reda på av min mattelärare att jag låg på VG och jag måste säga att jag blev väldigt nöjd.
När jag gick i högstadiet hade jag fruktansvärt dåligt på prov och jag hade nästan ig ett tag. Men det är tur att jag har ändrat mig och jag lägger ner mycket mer tid på skolan. Kanske beror det på att jag har valt ett gymnasium som passar mig väldigt bra? Jag hoppas att jag har denna kraft när jag går i trean också.



Förutom skolan har jag varit inne i stan med becka. Vi tog en fika, gick lite i affärer och satt på donken ett tag. Fick köpt mig en mycket rolig sak som jag har mycket användning för, haha !
Olyckligtvis var min buss inställd så tog 30 minuter extra att komma hem. Så jag blev lite putt men sånt händer (ibland)
Imorgon har jag sovmorgon och jag ska få sova tills klockan är 07.50. Men jag kan trösta mig med att det är fredag iallafall !




Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0