Bastu

Jag vaknade ett flertal gången inatt igen. Jag börjar tröttna på det. Tror att det är för att jag snart ska börja skolan och jag inte riktigt kan koppla av lika mycket längre. Tur att jag inte har svårt att somna längre. Hatar att bara ligga i sängen och vänta på att man ska somna.

Vart dagen har tagit vägen har jag ingen aning om men jag är relativt frisk nu så jag åkte till älsk runt 16.

Vi hoppade in i duschen och därefter bastun. Härligt att inte behöva frysa. Det är nog bara i en bastu som jag inte fryser. Ganska logiskt i och för sig eftersom det är typ 100 grader där.
Nu väntar en varm macka och min älskling på mig så får ta och sluta.


Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag fått så att det tar en evighet innan man somnar! Är jättetrött när jag ska sova, men tar typ 1 - 2 timmar nnan jag gör det.. Btw, ditt andra inlägg.. Jag drömde en as roligt dröm om dig och mig inatt, skrattade som fan ! ;D

2009-01-06 @ 23:20:59
Postat av: Carin

Nu har jag fått så att det tar en evighet innan man somnar! Är jättetrött när jag ska sova, men tar typ 1 - 2 timmar nnan jag gör det.. Btw, ditt andra inlägg.. Jag drömde en as roligt dröm om dig och mig inatt, skrattade som fan ! ;D

2009-01-06 @ 23:21:43
Postat av: Anna

Usch fy fan , det är skitjobbigt. Jag hade ju så typ för nårga veckor sen , hatar det!!! Hahah , jaså :P vad gjorde jag nu då ? Nu får du allt berätta för mig ;)

2009-01-07 @ 11:15:12
URL: http://annasomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0