B I O

Hej !

Jag har igentligen inte tid att skriva blogg just nu men jag gör det endå fast kort om igår och idag.

Igår åkte jag in till stan för att möta cattis. Vi åkte till bergakungen för att köpa biljetter till wallander- hämnden och därefter gick vi till en restaurang och åt mycket god pizza. Klockan 18.30 började filmen. Den var en utav dom bättre wallander tycker jag. Vi tog ett tåg hem och skrattade massor. Jättemysig dag och där är ett bevis på att man kan göra något kul även om man går i skolan och slutar sent.

Idag har det varit en seg fast bra dag. Vi gör ett stort grupparbete i skolan och ägnar ca 17 lektioner i veckan på bara det och vi kommer hålla på i tre veckor till. Så det är lite småjobbigt att komma igång men vi gör vårat bästa.
När jag precis kom in genom dörren hemma ville mamma att jag skulle åka med henne till stenungsund, vilket jag gjorde.
Inne på gina köpte hon byxor och två tjocktröjor till mig som jag valde ut. Därefter gick vi runt lite i olika affärer. Tillsist kicks , där hon köpte en ny foundation till mig.
Väl hemma åt vi rostbiff  bearnaisesås och crocketter.
Jag har precis tittat på made in sweden och nu är jag  klar för att sova. Om jag inte tar 5 minuter i solariumet. Det är ju nu man behöver det som mest !

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0