Aceton slut

Igår blev det ingen fest men vi hade kul ändå. Becka julia och jag gick hem till min pappa. Där var Daniel och hans kompisar fulla och glada. Det blev lite kedjerökning och öl. Runt halv 1 åkte becka och julia hem och  jag till mamma.

Idag har dagen seriöst  gått för fort! Men jag är glad ändå för mormor kom förbi förut och hjälpte mig med svenska inlämningen vi ska lämna in imorgon. Så nu är den färdig men jag oroar mig lite för hur det ska gå på provet vi har imorgon. Bf prov, hoppas det inte är för svårt.
Jag måste bara berätta en grej jag gjorde förut.
När jag hade målat mina naglar för några timmar sedan skulle jag bara sätta på korken men oj så klantig som jag är råkar hela flaskan ramla ner på golvet och både tapet och golv blir helt rött. KUL ! Nu är acetonen slut och jag har inga röda naglar kvar! 

Nej jag får sluta skriva nu, jag måste ju  fortsätta läsa ego girl!

Anna





Bild på becka och mig för längesen,
Efterfest hemma hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0