Plugg

Nu har jag varit duktig och pluggat i ca 1½ timma. Känns väldigt bra och behövligt eftersom jag är en sån person som alltid skjuter upp allt till sista dagen. Jag vet inte varför jag gör det, men det är väl ett sätt för mig att försöka koppla av och försöka glömma bort det. Men varje gång jag sitter dagen innan tänker jag alltid "varför började jag inte tidigare" och får ångest. Men pressen på mig som jag får är positiv för jag vill göra bra ifrån mig och det brukar jag oftast göra. Vilket syns på betygen sedan. Det är skärpning som gäller för min del, jag måste börja tidigare! Tanken slog mig nu att imorgon ska jag börja plugga på mitt engelska prov,datakunskapsprov och matteprov som vi har nästa vecka, fast jag får nog ta matteprovet i förstahand. jaja , nog pratat om plugg..

Annars idag har jag varit i skolan, en relativ rolig skoldag med mycket skratt och flumm. När jag kom hem satte jag mig vid datorn och åt godis. Sen har jag som sagt pluggat. Jag vet faktiskt inte vart tiden tog vägen idag, det var ju längesedan jag kom hem och nu är klockan helt plötsligt 20.10.
Om ca 30 minuter kommer mamma hem från stan. Det ska bli trevligt att inte vara helt ensam här i huset. Sällskap skadar aldrig. Hon ville äta pizza ikväll så det blir nog en sen middag men god.

Nej nu får jag ångest och måste plugga lite till..
Men denna låten är så sjukt bra, synd att kvaliten är så kass, men jag hittar ingen annan bra video på youtube förutom denna.






Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0