Sportlov

Mollösund i tre dagar var helt fantastiskt.

Mycket skratt, alkohol och spel.

Även om vi inte hade något vatten där uppe, vilket gjorde att vi inte kunde duscha på tre dagar. Men bortsätt från det, var det skitroligt!
Jag och Becka åkte upp på söndag kväll. Det blev pizza, godis,vin,cider och turkskpeppar under den kvällen. Mysigt!







På måndag morgon började vi göra iordning oss och därefter kom tjejerna, Matilda,Carin, Sofia och Cattis.

Vi gick ner till affären för att handla lite cigg, dipp och cola.
Sen var det dags att göra tacos. Även denna kväll blev fruktansvärt rolig och mysig.












På tisdagen tog tjejerna bussen runt 13, jag och becka stannade kvar och städade, hm att diska i handfatet på toaletten var ju sådär knepigt, och eftersom vi hade vatten i coca cola flaskor fick becka hälla varmt och kallt vatten på disken. Kul var bara förnamnet!

15 gick bussen från Mollösund till Henån, när vi kom fram till Henån bestämde vi oss för att ta nästa buss hem för att vi skulle hinna käka pizza där.

Hemma hos mig duschade jag en lång stund, något som jag hade längtat efter i tre dagar.
Vi la oss i sängen och kollade på house och prom night sen somnade vi..

Idag har jag inte gjort ett piss. bara ätit och duschat, visst är det härligt med lov!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0