Helgen har varit väldigt behövlig och jag har fått sova ut en del.

I fredags åkte jag dirket från skolan till camilla. Vi gjorde iordning oss och både jag och camilla trodde att vi skulle på fest. Men när Mathilda ringer och säger att det är sjukt mycket folk som ska dit och att vi inte kommer att komma in gav vi upp. Vi åkte till selmalagerlöf torg och handlade godis och sen mötte paula upp oss. Vi gick runt och letade efter en lägenhet som hans pappas flickvän bodde i men för tillfället var den tom. Innan vi ens hann sätta oss ner i sängen ringer kajsa och hennes kompis som vill att vi ska möta dom. När vi kom tillbaka satt vi och tjöta en stund sen började vi kolla på tv. Senare gick vi till statiol för att hyra en film men statiol hade inte hyrfilmer så vi fick nöja oss med godiset.

Jag och camilla gick hem runt 23.30, vi la oss i sängen och kollade på beck- mannen utan ansikte. Sen somnade vi.

Igår tog jag en buss runt 13 hem. Sen satt jag bara hemma och dega, laddade ner några filmer och käka middag. Cattis kom runt 20 då vi började titta på wild child som va rätt bra faktiskt. Sen Beck- de tysta skriket som också va bra.

Idag har vi kollat på film igen. Denna gången beck- i guds namn. Jag har kommit in i ett beck stadie nu och kan inte släppa beck filmerna. Kul faktiskt! 
Pappa ringde förut och bjöd mig på middag, kommer vara roligt att få äta middag med han eftersom jag inte gjort det på säkert 3 månader. Nu är Patrik 1,5 nerladdad, dax för ännu en film



Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0