Sprallig !

Godmorgon på er !!

Idag är det lika fint väder som det var igår om inte ännu finare. Jag mår bra av detta vädret. Jag får lixom en kick som är magisk. Jag älskar livet just nu.

Inatt har jag inte fått så mycket sömn pga att jag smsat halva natten plus att mamma kom hem vid halv 4, då va jag vaken och ville höra alla historier hon varit med om på stenungsbaden.
 
Sen har Carin vänt och vritt på sig hela natten, det gjorde att jag störde mig på henne en del.
Men jag är ändå på ett glatt humör nu.

Eftersom att jag är så sprallig nu vill jag ut och gå.
Mormor och morfar har bjudit oss på fika för dom åker iväg till malta en månad. Lyckost dom !
Men iallafall det jag skulle komma till var att jag vill gå till stenungsund. Det är bara kanske 5 km. Jag måste röra på mig lite så varför inte?

I kväll ska jag och Becka hem till Carin. En liten myskväll med film och mat med singeltjejerna, det är ju alla hjärtans dag idag och det ska firas lite att vi är singlar! Tyvärr är inte cattis med men tjejen spelar hockeymatch och kunde inte komma.

Nu är det dax att duscha sen får det nog bli en liten macka innan jag och mamma går till stenungsund..

Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0