Bowling

Bowlingen gick bra och det slutade med att jag vann. Jag fick runt 220 och mamma 140.
Det gick dock inte så jättebra denna gången för mig men det är ju gemenskapen som räknas.


                                                   Jag och mamma bowlar                             




Nu har jag precis kollat på du är vad du äter och jag hade velat vara med där eller inte för att jag är tjock men för att mina matvanor inte är de bästa och träningen ska vi inte ens prata om.
Det hade varit kul att få kostrådgivning och hård träning. Fast jag behöver ju inte vara med i tv i och försig men nu har jag tjatat om att jag ska börja träna hur länge som helst men ingenting händer. Hopplöst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0