Semmeldagen

Nu sitter jag här i skolan och väntar på min kära mamma som snart kommer, hoppas jag. Ikväll ska jag och becka på teater. Stadsteatern, och den heter hunger. Ska bli jättekul att gå på teater eftersom jag inte gör det så ofta.
Idag har vi även haft datorkunskapsprov som jag (inte) hade pluggat till. Och det ger ju sina konsekvenser. Det gick rent ut sagt jättedåligt men jag hoppas på ett g i allafall.

Igår efter skolan åkte jag hem och åt middag med min mamma sen körde hon mig till ruckis. Det var meningen att jag becka och ruckis skulle plugga, men ingenting blev gjort. Vi satt och tjöta ett bra tag, spelade piano och kolla på film. När jag kom hem satte jag mig fort vid datorn och sen somnade jag. Jag var så trött att jag helt totalt glömde bort att ställa klockan. Så jag hade en himla tur att mamma började jobba sent och väckte mig kvart i åtta, trött var bara förnamnet när jag gick upp. Jag klarade knappt att stå upp utan att jag vinglade, men det blev bättre efter 1 kopp kaffe.

Usch , jag är så himla hungrig och godissugen , angående det är det ju semle dagen idag!
Jag har fakitskt redan ätit en! Brukar inte tycka om semla sådär jättemycket men en gång per år är ju ingen fara.

Nu ringer mamma, dax att gå ut..


Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0