Mollösund

Veckan har gått fort, så jag har lixom inte hunnit blogga någonting nästan ,

I veckan va jag och becka på bio " i taket lyser stjärnorna" Och det va grymt bra, jätterolig men samtidigt sorlig.
Mycket har hänt denna vecka och jag vet inte om jag orkar med allting. Jag får ta en dag i taget och försöka.
I fredags kom becka hit, vi käka middag och sen kom micke o ruckis. Kolla film till halv 4 och vi somna runt 6 tiden.

Redigt trött var jag igår morse, vilket gjorde att jag bara låg och dega framför tvn hela kvällen.

Idag har jag packat klart och ska bara över till pappa igen för att bränna ner lite musik , ska till beckas sommarställe, (mollösund) då måste man ha lite bra musik.

Jag var hos frissan här för några dagar sedan också, väldigt nöjd!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0