Ice cream

Kul att jag mitt internet blev helt knas så allt jag hade skrivit bara försvann. Fan då !

Jaja , då får jag väl dra allt igen...

Jobbet idag var roligt eftersom det var så längesen jag jobba och också för att mina kollegor är så sköna.
Men lite surt var det att gå upp imorse men samtidigt kanske lika bra att börja försöka vänja kroppen att gå upp tidigt.
Måndag imorgon och det innebär att lovet är slut och skolan börjar. Tur att jag ser fram emot att få träffa mina älsklingar.

Jag börjar känna mig väldigt trött nu och det känns att jag har jobbat. Mätt och belåten är jag, glassen väntar och en mycket bra film kommer på fyran, beck. 

Skolväskan är packad och alarmen är satta runt 7 tiden.

Här kommer lite bilder från igår också !

Anna


Middag hos carin.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0