Fika och Donken

Jag hann aldrig skriva blogg igår, så däför ska jag nämna lite kort vad jag gjorde.

Jag var i skolan, hade seminarie som gick helt okej! Sen åkte jag in till stan för att fika med becka. Jättemysigt var det. Efteråt gick vi en promenad i stan och jag fick köpt cigg. Buss hem klockan 20.00 med agnes,becca och becka.

Idag har det varit en riktigt seg dag. Kom till skolan vid halv nio, fick reda på att en lektion är flyttad på schemat och att vi ska ha 2 timmars hål på torsdagar. Jättekul att man kommer till skolan för en lektion som börjar halv nio och nästa börjar halv 12. Jaja, musiken gick bra och jag kan spela lite gitarr nu. Efter åkte jag och carin till stenungsund och satte oss på donken och tjockade oss. Jag blev helt förvånad att jag orkade frölundamålet plus en glass med topping. Vad har hänt ? haha!

När jag kom hem tog jag mig ett varmt härligt bad och sen har jag suttit framför tv:n hela kvällen. Trött är jag och nästan inget kaffe har jag druckit idag så det är väl inte så konstigt att jag är trött.
Snart kommer becka hit och ska låna en kjol av mig, får hoppas att hon kommer inom kort för mina ögon orkar snart inte vara öppna längre.


Anna

Kommentarer
Postat av: EMILYY SNYGG

va e seminarie haha :D

2009-02-21 @ 17:25:44
Postat av: Anna Sigfeldt

Seminarie är när man sitter i en grupp och säger sina åsikter om den läxan i hade, alltså läsa ca 25 sidor om livsvillkor.

2009-02-22 @ 14:03:43
URL: http://annasomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0