påsklovet

Det var ett tag sen jag skrev. Det beror mycket på orken och att jag fått lite bloggtorka.. Innan var jag typ beroende av bloggen men nu känns det inte lika kul.. Men det kommer tillbaka vill jag lova!

Påsklovet har bestått av mycket mat, underbara vänner och familj, även fixat min och carins båt. Nästa söndag sjösätter vi den. Det känns väldigt bra att den snart ligger i vattnet.
Jag har även varit i halmstad hos min bror. Jättemysigt var de. Vi red på stranden och solen sken. Jag fick lite färg då och det var bra. Jag har rätt svårt att få färg plus att om jag får för mycket färg kommer solexemen och de vill man INTE ha.

Jag har även haft grillkväll med tjejerna plus vart på bio, marley and me. Filmen var jättebra och verkligen sevärd! De va en söt film.
Grillkvällen hemma hos mig blev lyckad. Jag grillade oxfile rotfruktsgratäng och sallad! För första gången på länge kände jag att maten var god :) ! Jag har ätit ganska mycket skräpmat det senaste vilket har gjort att jag tröttnat på det och mått lite illa..
Det är kul att vi tjejer börjat hitta på något tillsammans igen. Var ett tag sen det hände, tyvärr.

Ikväll ska jag kolla på tonårsliv och sen ska jag nog plocka ihop lite inför imorgon. Bestämma kläder osv.. Annars kommer jag få klädproblem i morgon bitti och jag lovar, det är fan inte kul.
Jag måste fixa mina naglar också. Funderar på att måla dom lila, eller ska jag vara tråkig med rött igen?
Jag får fundera på saken.. ;)

Anna

På donken innan bion med tjejerna

Grillkväll hemma hos mig



Jäger !

galet ;)


haha,  !

I halmstad hos min bror, här rider vi i havet. Mys!

härligt !

Daneil, arrac och mamma

Påskafton

Carin och jag i hamnen!

Jag på våran stortriss med högtryckstvätten i högsta hugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0