Skogsmullen xD

Tjo på er :) !

Igår blev det utedag i skolan så man fick sätta på sig överställ, stövlar och regnjacka.
Kände mig som skogsmullen typ ^^
Det var faktiskt rätt kul =) Vi lagade mat och typ gjorde några lekar sen slutade vi runt 1 tiden.
Tog en buss runt 14 men eftersom att jag är så smidig så missar jag bussen från stenungsund ,och nästa skulle gå 30 min senare , jag började traska mot stenungsön , hade ju inget annat att göra.
Busshelvetet kom aldrig så niklas ( bror) och Anna kom och hämtade mig :)
När jag kom hem blev det lite chillidill Carin kom en stund och vi kollade film och åt kärleksmums =)
runt 19 kom Niklas och Anna o hämtade oss .
Vi tog båten och körde till ingenstans typ. Jättemysigt var det med solnedgången man såg och massor av fisk som hoppade , tillslut kom en säl. Det var första gången vi 4 ( daniel , niklas, anna och jag ) var ute helt själva. Sjukt mysigt var det iaf :)
Vi blev hungriga och beställde pizza.
Det blev pizza och 2 filmer på det.
kl gled mot sitt slut och vi somnade vid 2 tiden.
Pappa kom hem igår oxå <3

Idag vaknade jag halv 1 ^^ Det var längesedan jag sov så länge ;o men gott vare !
Frukost blev det och alla utom jag och Anna åkte ner till båten för att fixa det sista innan båten skall tas upp.
Jag och Anna satt och tjöta ett bra tag och sedan blev det lunch, Pappi ringer och säger att det är fika nere i båten så Anna och jag tog bilen ner och hjälpte till lite mm.
Det blev typ stormiddag idag ^^ nej men sjukt mkt mat var det iallafall.
wok m kyckling och ris , så gott det är !
Det var verkligen så längesedan alla vi åt middag tillsammans så jag njöt verkligen :)
Ikväll kommer beckut hit och vi ska mysa ! :)

Jag mår verkligen bra när jag får vara med dom jag älskar så mycket <3 tack för att ni finns :]

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0