Helg imorgon ! :}

Hej där !

Idag gick jag upp kl 06.00 , inte jättekul må jag säga men det är underbart att stå i duschen hur varmt som helst och bara gäsa , även om man fryser när det kommer värme så är det en underbar känsla :]
Fösta lektionen hade vi bf ämnen , vi blev färdiga med vårat grupparbete. Nu är det bara redovisningen kvar.
lektionen därpå var engelska.. Jättekul att läraren säger att man bara behöver titta igenom lite på text och glosor. Läxförhöret gick faktiskt rätt bra för att inte ha övat något . okej då, övade 2 min precis innan men fick 13,5 / 19
Jag, Lisa, therese, Anna och emily tog oss till donken för andra gången denna veckan .Jättekul att man kommer rulla fram snart !
Efter lunchen hade vi matte och det gick bra , har faktiskt börjat förstår matte nu lite iallafall ^^
Sedan samhäll med christina, var rätt chillidill .
Jag tog en röd runt 14.30 som var proppfull med människor. så fick stå upp, men hittade en fin plats på golvet som jag satte mig på.
När jag kom hem gjorde jag 2 mackor och kaffe och kollade på tv efter en stund ringde cattis och ville komma :)
Jag blev så fruktansvärt sugen på att baka så jag gick upp och gjorde kärleksmums. Mitt i allt kom cattis . :) Fick bakat klart och sedan kollade vi på idol.
Cattis åkte hem för ca 1 timma sedan och nu är klockan 22.13 och det är snart fredag :] Jag säger bara det , slappishelg!! Sova är något jag skall göra.
Imorgon skall vi ha utedag och laga mat ute mm. Hoppas det blir kul dock skall det inte bli så fint väder precis. Men vi får hoppas på det bästa.
Nej nu får jag ta bort mitt smink och hoppa ner i min sköna säng med det underbaraste duntäcket =)

Ha det bra gott folk !

pusspuss v



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0