Hostar så jag nästan spyr :[

Dagen började kl 10 när pappa kommer in i mitt rum och frågar ifall jag vill med till kungälv, först blev det ett nej eftersom att jag är sjuk, men kom på snabbt att det inte var en sån dålig ide för då kunde jag hämta mina böcker i skolan.
Vi åt frukost och sedan åkte vi.
Pappa släppte av mig vid skolan och han fortsatte till audibutiken.
När allt var färdigt säger han att vi skall köpa grejs till min garderob.
Jaja, tänkte jag det går väl fort.
2 fucking timmar tog det ,men jag är glad för nu får jag plats med alla mina kläder i min garderob.
Påvägen hem kom jag på att det var såndär övningskörnings kurs idag i stenungsund så först åkte vi hem och fixade garderoben.
18.00 började det och 21.10 slutade de, snacka om att jag var trött...
Fick en såndär kick förut att jag skulle till skolan imorgon eftersom att jag har missar typ hur mycket som helst nu och vi har ju som sagt prov på fredag, men nu vet jag inte längre,
gick och la mig förut men kunde verkligen inte somna pga min hosta ( får sådanna hostattacker så jag håller på att spy nämligen)
Nu är kl halv 1 och om jag skall till skolan imorgon ska jag upp om 5 timmar. ;o
Men jag får väl hoppas på att jag blir bättre på fredag iallafall..
 På lördag har min älskade carin kalas :) Snart blir hon 16 den lille plutten. aww (a)
Hoppas du blir glad för det jag ger dig , hihi..

Nu måste jag verkligen sluta innan jag blir alltför pigg.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Carin

Haha, sötbarn.. Du kan ge mig vad som helst och jag blir ändå glad, hihi! Tack tack, äntligen blir jag lika gammal och tråkig som du. xD xD <33

2008-09-25 @ 19:19:05
URL: http://carinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0