1 sepember

1 september, herregud tiden går verkligen fort.
I fredags blev det gamle port med julia, becka, cicci, carro.
Massa dans blev det och massa öl oxå ^^ Vi tog 1 bussen hem .
I lördags blev jag fanemej inte speciellt bakis , fövånad alltså! Men det var ju bra de, jag och carin tog röd in till liseberg . Men satan i gatan va mycket folk det var där. Jag och carin var där max 3 h  ^^
Jag tog en buss till lilla varholmen , där tog jag en färja  efter färjan blev det buss och sedan åter färja , men jag kom till hyppeln iaf ^^  Där fanns både sandras fam , fredriks fam, pappi och annika.
Kräftor i stora mängder blev det på bryggan där vi satt och jag lovar dig, det var hur mysigt som helst!
När det började mörkna gick jag sandra och fredrik upp till pubben . Mys där med :) Sen kom gamlingarna och skulle dansa och ha sig , jättetrevlig kväll verkligen !!

igår blev det motorbåt till någon hamn i närheten av kungälv , så dom körde mig till kungälsmotet, men jag har sådan tur att jag missar min buss med 6 min , dock så kom det ju en buss 30 min senare , men den går ju inte ända hem , så fick ringa till cattis och fråga om hjälp. Dom kom och hämtade mig , tack <3 och där i bilen satt även beckut. 
Hemma hos cattis fick jag middag och sedan blev det glass :) Cattis  skulle träna runt 6 så då passade jag och becka på att åka med cattis hem till mig.
Jag och becka kollade film och åt toast . börjar fanemej bli beroende av det med.. 

Och slutligen idag har jag varit i skolan , riktigt kul är det nu ! Känner vekligen att jag fick rätt val ändå , även om jag vill gå bernadotte så funkar detta hur bra som helst !
När jag kom hem gjorde jag vårrullar och kollade på pip- larsson :) om en liten stund blir det ut och gå m carin .
Ikväll är inget bestämt än , men får nog välja mellan film eller sova, ^^ mihiw ;D

pusspuss v


Kommentarer
Postat av: Carin

Tiden rullar verkligen på! :O Snart är det jul och sedan är det sommar igen, wiiie ! :D

2008-09-01 @ 19:36:09
URL: http://carinjohansson.blogg.se/
Postat av: Sandra .)miiiihi

jättefin helg <3 men missade du bussen? .o xD ./

2008-10-01 @ 18:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0