sjuk

Igår alltså söndag vaknade jag hos mammi ,
vi åt frukost på altanen där solen lyste in och det var riktigt varmt .
 Efter frukost gick jag hem till pappi och gjorde iordning mig osv..
runt 14 åkte jag och mamma in till stsund och bowlade , haha  och jag vann lätt :) jag -250p , mamma 150p . Hihi
Efter bowlingen åkte vi till mikael och hälsade på han lite ^^ ( mammas kille )
Runt 18 åt vi middag , kycklingklubba och bakad potatis  . fasiken va gott det var =)
Sedan blev det glass och film .

Idag vaknade jag fan halv 6 och var helt klarvaken , hade turen med mig och jag somnade om .
Väl i skolan hade vi bf typ 90 min och sedan hål på 2 timmar  ..Så vi gick till bettans.
Mådde inte alls bra och näsan bara rann så åkte hem runt 1 tiden..
När jag kom hem var pappa o daniel oxå hemma. så vi gjorde lite lunch .
Jag somnade efter det och vaknade för typ 2 timmar sedan.
Pappa gjorde pannkakor, fy va gott :D !
 och nu sitter jag här , skall nog kolla på höök nu .

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0