Lund på fredag :)

vakande runt 10 idag , mår fortfarande jättedåligt men jag vill bli frisk nu !
Åt rostmacka och nyponsoppa nyss och funderar på ifall jag skall ta täcket över mig och sova eller om jag ska kolla på film.
fan , nu vill jag massor av saker, jag vill verkligen köpa kläder ! I massor , har typ 3 par byxor som passar mig. resten är förstora.
Även skor, ett par snygga stövlar och ett par streetskor typ ..
Jag vill ha pengar,  mycket pengar !
Måste fixa present till carin oxå , och på fredag åker jag och becka till lund. Hoppas jag är frisk då.
Plus att jag har ett sjukt stort prov på fredag , vi har fan prov från 9.40- 13,40 , hallå?

Yeah yeah , nu skall jag ut och röka  :) sköt om er <3

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Carin

Oh du säger att du har blivit större, tss.. Din smala bebis, ge mig din kropp ! ;)

2008-09-23 @ 21:13:45
URL: http://carinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0