Lund :D och luftrörskatarr ;o

I fredags tog jag bussen vid 13.30 in till stan ;) mötte becka vid tavlan och sedan gick vi på tåget.

Vi kom fram runt 17 och det gick förvånansvärt bra att hitta i lund, vi åt donken i väntan på nicke och alex.

Väl hos alex började vi göra iodning oss ,  1 timma senare blev det bussen till jason mraz , vi stod dock utanför och lyssnade men han var bra och det känndes som om vi va där inne :) hihi
Vi tog bussen till centrum och träffade på ett par killar som var rätt trevliga.
Runt 1 tog vi bussen hem till alex och där blev det fest i ett antal student lägenheter.

Vaknade vid 10 i lördags, jag och becka gick till pizzerian för att köpa kebabpizza men of couse var den stängd...
Så det blev vanlig frukost . Klockan tickade och det var dags att ta tåget, 1 klass åkte vi och det var fan underbart. Helt tyst och mycket finare än 2 klass.
När vi kom hem till mig blev det stressigt men vi kom till carin runt 19 ,
Först mat och sedan spelet "med andra ord" och även "rappakalja". skitskoj va de !
 Underbart att träffa tjejerna igen , har verkligen saknat dom <3
Becka sov hos mig och på morgonen åt vi frukost och sedan film.
kl 17 gick jag över till mamma, mormor o morfar var även där och mikael då ^^
Tacos stod på menyn och det va mumma :D
Sov hos mamma och det blev verkligen en lång natt med många skartt .. somna kl 3 ;o


Idag på mogonen åkte vi till vårdcentralen , 2 timmar fick vi vänta men de va värt de för annars hade jag nog aldrig blivit frisk, luftrörskatarr ;o
Efter vårdcentralen handlade vi frukost och sedan hem till mikael för att äta..
Kom hem för en stund sen och ska nog kolla på film nu


pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0