KALLT ;o

ja , ännu en helg har åkt förbi .. I lördags kväll åkte jag in till std och hämtade beckut.
det blev en liten runda i std och sedan hem och sova
På söndagen blev det frukost och sedan film , runt 16 körde jag hem becka och sedan vidare till strand norum till annika.
Det blev middag där och efter några timmar åkte jag hem och slappade. somnade runt 22,30 tiden :) nicebajs
Igår åkte jag med 7,15 bussen till skolan, vi hade 3 tim hål så vi åt kebabrulle på någon pizzeria.
När sista lektionen passerat tog jag röd in till stan för att hälsa på min far på hans jobb. Fick vänta i receptionen ett tag pga möte. Men dom var så trevliga där och jag fick kaffe o godis ^^ När pappa kom åkte vi till massören eller vad det nu va för något. Han började med pappa och sedan tittade han på mig , jo jättekul att jag är sne typ .. därför jag har ont i den jävla ryggen. Så nu måste jag träna ca 4 dagar i veckan för att inte ha ryggbesvär . KUL !!
Idag var det enskilt foto i skolan och jag såg typ mongo ut :o fyfan ^^
Seg dag idag , känns som om tiden står stilla plus att jag har fan frusit hela dan , jag skojar inte hela fucking dan !
När jag kom hem deckade jag i sängen tills cattis ringer och vill komma :) Vi gjorde toast och chokladpudding ;) och en film på det.
Tog en dusch för en stund sedan för att jag frös så mycket , känns lite bättre nu men ja , kallt som attans är det !
Skall nog sova rätt snart, är trött och seg

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0