En helg med Carin och Anna :)

hej igen !

Har inte skrivit på några dagar nu. Jag har haft fullt upp tyvärr.
Veckan har gått så fort som alla andra veckor gör. I fredags skulle vi redovisa vårat grupparbete och jag var så fruktansvärt nervös innan plus att jag inte hade några cigaretter så. Men , det gick jättefint ! :)
När jag kom hem fixade jag lite sedan gick jag till carin och vi lagade tacos och kollade på svensson svensson, Vi kollade nästan igenom säsong 3,
När jag vaknade hos carin kollade vi 1 avsnitt till och sedan gick jag hem , väl hemma städade jag hela huset som jag lovat pappa för ca 3 veckor sen^^
Carin kom runt 5 tiden hem till mig och vi begav oss till robbans. Träffade mamma och mikael där oxå :) <3
När vi kom hem kollade vi klart alla avsnitt och sedan på tv kommer säsong 4 så vi satt och kollade på de oxå.
Efter allt tv tittande satt vi vid datan tillsammans och kollade massa roliga klipp på youtube ^^
Vid halv 2 somnade vi :)

Idag har jag bara chillat typ .. Gjorde iordning mig nyss och jag tappade min parfym i golvet och den gick sönder :/ Den jag fick av mamma =( blev faktiskt lite ledsen då . Men men , that´s life.

Om någon timma ska jag äta middag hos mor min , Skall bli jättemysigt. <3

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0