3 september

Ja herregud vad trött jag var igår, sov från 18,30 - 20.30 och sen kollade jag film somna runt 11 tiden och ändå var jag lika trött när jag vaknade . Men nu är jag pigg :D haha
Skolan idag var rätt skön. Vi hade svenska, bf ämnen idrott och sista bf ämnen, vi är indelade i grupper som gör ett projekt. så våran grupp åkte till ett dagis och interjuvade. Det gick prima och vi slutade 1 timma tidigare :]
När jag kom hem blev det en toast och kaffe.
Ikväll hade jag tänkt att mammi och jag skulle hittat på något men nej hon svarar inte på sin mob-.- så det får väl bli någon annan dag :) men istället så kommer beckut hit , Ska kolla idol mm. sen blir det nog sooova :) för imorgon är det en dag också :) !

pusspuss v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0