veckan som gått

Hejhej . Jag är ledsen att jag inte har skrivit men jag har faktiskt haft mycket skolarbete har även varit på nanne och sedan i helgen åkte jag och daniel (bror) till Niklas ( bror) och Anna ( brors flickvän). Så ni förstår att det har verkligen varit en händelserik vecka. Lite kort om halmstad får det bli . Vi red ca 3 timmar i lördags vilket var underbart ! Sedan har vi gjort massor , bakat, spelat kort, pratat, tv restaurang mm . Det är så härligt för jag kan verkligen koppla av där. Jaja nog pratat om Halmstad.. Jag kom hem runt 20 idag. Jag och carin gick ut en sväng för att tjöta skit. Nej men ut och gå och prata ;). Efter tog jag mopeden till Fridas hage där Becka och Cattis var.  För tillfället sitter jag har och är sjukt trött ! Tur att jag gjort något åt det för jag ska sova nu. Imorgon ska jag först till min apu plats och möte eller liknande. Typ presentera mig själv osv.. Becka kommer sedan möta mig i stsund för på kvällen ska jag cattis och becka ha myskväll. Ska bli sjukt bra !

Här kommer lite bilder ifrån veckan .

Niklas och Annas katt, söt som socker . Feddilin



Här är jag och carin på Nanne Grönvall sjukt bra va hon !




 Innan skolan :) Inte sådär jättetjusig men det får duga för idag ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0